Gå vidare till innehåll

Fri frakt för beställningar över 345 kr 🚚

Vanliga Frågor

När ankommer min order ?

Vi samarbetar med globala handlare och hantverkare för att förse dig med de bästa priserna och de mest intressanta produkterna. Det betyder att din beställning levereras from globala områden som Tyskland, USA, Kina, Indien etc. 

Våra globala leverantörer tillhandahåller spårningsnummer och vi erbjuder 100% nöjdhetsgaranti.

Eftersom vi levererar direkt från våra partners i dessa länder, kommer leveransen av din beställning att ta 8-25 dagar. Vänligen få inte panik om din beställning inte kommer direkt. Den är på väg. :) 

Hur spårar jag min order?

Vi skickar e-mail till dig med ditt spårningsnummer så snart som vi har skickat iväg din order. Du får vanligen spårningsnummer 3 dagar efter att ordern är skickad. 

Du kan spåra din order här:  www.17track.net

Kan jag avbeställa en order?

Ja. Avbeställningar måste göras inom 2 timmar efter beställningen. Skicka oss ett e-mail inom 2 timmar och låt oss veta orsaken till avbeställning. Alla återbetalningar ska behandlas inom 24 timmar innan betalningen återspeglas på kundens bankkonto.

Kan jag ändra min leveransadress efter att ha gjort en beställning?

Vi kan inte ändra din leveransadress efter att vi har behandlat eller skickat iväg ordern. Vänligen använd din bostadsadress som leveransadress istället för ditt arbetsadress. Detta beror på att vi inte kan uppskatta hur lång tid det kommer att ta för ett paket för att passera tullen. 

Vad kan jag göra om det saknas artiklar i min order?

Om någon artikel saknas i din order, vänligen kontakta oss omedelbart på info@growles.com .

Kommer jag debiteras tull och skatt?

Priserna som visas på vår webbsida är skattefria. Detta innebär att du kan potentiellt vara skyldig att betala tull och skatt vid mottagningstillfälle.

Du kan bli debiterad för importskatt, tull och relaterade tullavgifter när din beställning når sin slutdestination. Dessa avgifter bestäms av din lokala tullkontor. 

Du är ansvarig för betalning av alla eventuella avgifter eller skatter. Vi är inte ansvariga för förseningar orsakade av tullprocessen i ditt land. För ytterligare information kontakta ditt lokala tullkontor.

Hur lämnar jag tillbaka en produkt?

Om du inte är nöjd med ditt köp och önskar att returnera någon produkt, vänligen kontakta oss inom 7 dagar från mottagningstillfälle. Vänligen ange ditt beställningsnummer såsom anledningen till varför du vill returnera produkten. Vår kundtjänst kommer att behandla din returförfrågan och skicka vidare instruktioner om du godkänner returförfrågan.

Vad ska jag göra om produkt(er) jag har fått har defekt/fel/skadade?

Vänligen kontakta oss inom 7 dagar från mottagningstillfälle av din beställning om produkterna har defekter, är felaktiga eller skadade. Inkludera ordernummer, videor och foton på produkten (produkterna) och eventuella referensnummer relaterade till ditt paket. Vi ska göra vårt bästa för att lösa ditt problem så snart som möjligt.

När kommer jag att få min återbetalning?

Om du betalade med bankkort, återbetalningar kommer att skickas till den kortutfärdande banken inom 7-10 arbetsdagar efter att vi har behandlat din återbetalning eller mottagit din avbeställningsförfrågan. 

Om du inte har fått återbetalning för din retur ännu, kontakta din bank-/kreditkortsföretag. Det kan ta tid innan återbetalningen dyker upp på ditt konto.